23/2 - Sinnesro

Jag tycker om livet, mitt liv.  Den ena dagen efter den andra är speciell, inga rutiner och inga gränser. dagarna är olika varandra, och det är det som gör livet intressant. Det uppstår upp- och nedgångar, då det är kämpigt och då det är mindre kämpigt. Man får uppleva så många känslor under en sån kort tid. Det är gråt, det är glada miner, det är stress, det är glädjeskutt och så mycket mer. Ofta dyker det upp oväntade problem, som är så fantastiskt härligt att få se att man kan lösa dem, på ett eller annat sätt, bra eller dåligt, lätt eller jobbigt.
Och vad som än händer, så skall man inte gräva ner sig. Det blir en ny dag imorgon, och nästa morgon och morgonen efter det. Utan se framåt och se framemot att göra annorlunda nästa dag istället, bevisa att det går att förändra, bevisa att det inte behöver vara som det en gång var. Alla kan göra annorlunda, det krävs bara mod och tro för att kunna göra det möjligt.   

Aja det var allt för mig, tack och hel leverpastej (en raggsillidill)

Kommentarer
Postat av: R

jag tycker oxå om livet :) fast just nu så läser jag en jättesorglig bok och gråter floder, den är såå sorglig.. huu

2008-02-24 @ 11:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0