11/2 - en rastlös, känslobombad själ.

Det är måndag igen. Nu har jag levt en vecka som sjutton åring. Om det känns någon skillnad? Nej, inte speciellt. Men livet rullar på i alla fall. Någon förändring är att jag inte tycker om skolan för tillfället.
Mitt personliga läge: känslig, trött, deprimerad, lugn, zombie, gråtfärdig, dyster, socialstörning.
Hoppas att ingen läser det här inlägget, för då tycker jag synd om er. Hoppas att ni inte bryr er om det.. Men jag behöver ändå få ut det mörka ur mig ändå..




Anna, jag lovar att skriva en uppmuntrande blogg ikväll, för att hylla din dag (grattis vännen!)

Kommentarer
Postat av: Li

är det mörka borta nu? :)

2008-02-27 @ 00:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0