20/4 - Side by side

Åh vilken underbar dag det har varit!

Åkte hem till Simon vid lunch för att gå på släkt kalas, för hans farmor fyller 75 år. Jag var jättenervös innan, men det släppte när jag väl var där. Jag kom dit innan alla hade kommit, och så hjälpte jag till hemma hos familjen Hillbom.

Sedan rullade det in goa och glada släktingar :) Jag möttes av en jättestor kram av Simons farmor :) Åh, vad glad jag blev! Alla fastrar och farbröder och kusiner var väldigt trevliga och prat glada :D Så det var hur kul som helst!

Sen var det mat och det var ljuvligt. Gud va gott det var! Vi satt dessutom utamhus och solen låg på med en värmande effekt :) Jag har fått jättemycket färg nu, så jag har lite brunare partier där klänningen inte täckte.
Dagen har till min förvåning varit helt tröjlös :) hade ingen jacka eller kofta under hela dagen :)
Sen var det fotboll som gällde, as kul! Sen vattenkrig ;) hahah. Simon blötte ner hela mig, pilutta han!

Senare åkte alla hem till sitt och det blev kortspel med syskonen Hillbom :) Mys.

Så det har varit en superhärlig dag, och jag hoppas att det fortsätter på det viset hela veckan!

See you!
Lorentina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0