13/4 - Skönhetssömn

Klockan är tio i tio. Jag ser Simon som ligger och sover oskyldigt i sängen. Underbar.
Med trötta ögon sitter jag och försöker att plugga. Gav upp. Så jag ägnar min dyrbara tid att sitta här...

Igår var det väldigt trevligt. Det vara filmkväll hemma hos Nicke. Vi såg på  film, spelade lite och beställde pizza. Usch och fy för dom pointsen. Inte för att jag bryr mig om sånt, men det är inte så kul att klämma i sig en maträtt på 30 points, när det finns för 2. Lär nog inte bli ett resultat för mitt tränande denna vecka i alla fall...

Tio minuter tills jag skall väcka den vackra varelsen.


fem minuter.


Nu.


Take care,
Lorentina


Kommentarer
Postat av: F

points!? lorren du om någon behöver inte ens ha det begreppet i minnet! det är destruktivt!

2008-04-13 @ 20:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0