5/9 - Train roll on.

Jag är så trött. Utmattad.
Tom. Saknar. Längtar.
Iver. Deprimerad. Glad. 

Varför inte någonstans mitt i mellan?

That kind of love..

Jag saknar Simon.

Tårar.


Det är så fint ute nu.. Himmlen skiner i toner i blått. Mörk. Ljusare. Och ljusare. Lite grönt mellan det blåa och oranga. Sen rosa. Underbara rosa. De där rosa molnen Simon bad mig att drömma om. En verklighet. Svårt att tro att det är verkligheten jag lever i.. Jag trodde aldrig i mitt liv att det skulle bli så här.. Bra..
Jag fäller tårar för dig, Simon. Jag vet inte varför. När jag ser på den ända stjärnan på himmlen, så vacker och självständig. Då tänker jag på dig.
Allt annat saknar konturer, detaljer. Det är svarta fläckar inflytande i varandra.. Vart vill jag egentligen komma med det här? Jag har ingen aning. Kan inte tolka mina tankar. Kan inte. Finns inte. Vill inte.

Simon Simon Simon. Du gör mig glad. Så innerligt glad. Just ditt sätt att tänka. Så mycket positiva tankar. Ditt skratt :' ) Din humor. Jag älskar din humor!


har missat 14 minuter av idol.. Ledsen? nepp. Struntar i allt sånt där nu. Orkar inte. Det finns så mycket annat som skall finnas i mitt huvud. Eller andra menar jag. JORUNN EMMA ANNA RAGNHILD ALEXANDRA FRIDA SIMON FANNY MOA MARKUS MIKAELA

Åhhhh skall få träffa EMMA & SARA i helgen!!!!! <3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är glaad för dej lorren <3

2007-09-07 @ 13:34:11
Postat av: Anonym

<3<3

2007-09-07 @ 13:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0