25/9 - Lugn i luften

Vilken härlig dag det har varit. Jag har inte tappat koncentrationen någon gång under dan, har kunnat varit med på alla lektioner, utan att vara helt frånvarande, i min egen värld.. Men för första gången någonsin så drömde jag mig inte bort idag! Så nu har jag kollen : ) Känner mig så duktig, när jag har hunnit fått göra så mycket idag! Jag blir så lycklig av det : ) Haha, konstiga jag, jag vet..


Är förresten fäst vid min läsning-non-stop- period igen! Gudars va det är skönt. Jag kan avstressa mig genom det känner jag. Bara kunna känna det där lugnet när jag kurar ihop mig i berget av kuddar och börjar läsa. Så himmla härligt. Åh måste bli färdig med den här bloggen fort så jag kan kila iväg i min läsar-värld!


Fast när jag tänker efter så har jag inget mer vettigt att tillägga. Mer än att jag gillar Simon : ) Och att jag faktiskt ser framemot varje dag som kommer. Just när jag känner lusten och glädjen, så vill man göra det bästa av allting. Göra dagen till något speciellt. Känns så otroligt härligt att jag har kunnat få andas ut idag. Fånga dagen säger jag bara : ) Vad heter det på latin nu igen? Ehm.. Capre diem!

Aja , Ajöss med er!

Ps. jag älskar te! Ds.

image16 
Ragnhild- the photograph

Kommentarer
Postat av: Simon

Åh vad fint :) Snygg blogg! Lorentina <3

2007-09-25 @ 19:58:51
Postat av: ragnhild

haha var det jag som tog bilden :P

2007-09-30 @ 13:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0