23/9 - Tick tack tick tack




Hejhej. Jag är trött som tusan. Och jag är fantasilös. Inga ideer dyker upp i mitt jävla huvud. Skall ju egentligen skriva klart min text idag, men fan, jag kan inte slutföra den! Det går bara inte. Är så himmla idelös. Man blir så arg på sig själv! Jävla skit! Jag kommer redan bli stämplad som IG-barn i svenska. Suck.. Stressmätarn är så himmla hög just nu. Spy på det.
Men för att föra fram det glada för denna dag, är att min Simon fyller år idag :) Grattis! <3
Plus att Tjejerna kommer hit. Har saknat er som tusan. Det är verkligen dags att hitta på nått! Och förresten, vi måste ha vårat problemdax :)
"Vi har problem, ingen förstår våra problem, problemdax!!"
Blir nog ett Hallelujah ändå idag ♥











Kommentarer
Postat av: ragnhild

klart vi ska ha problemdax (L)

2007-09-23 @ 12:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0