23/9 - Inspiration?

Det är helt tomt i mitt huvud. Finns ingen inspiration någonstans.. Pennan står helt stilla. Den har legat på samma plats nu i flera timmar, minuter. Det måste ske ett mirakel för att jag skall kunna lämna in den till Göran imorgon. Ett jävla mirakel. Usch, vet inte riktigt varför jag hakar upp mig på det här, men det känns viktigt. Något so  behövs göras för att jag på något sätt skall visa mina framfötter. Liksom, som att det här är chansen.
Kan inte hela berättelsen bara dyka upp i mitt huvud, så att jag kan skriva ner det.. Snark..
Och om ett tag kommer tjejerna hit.. Stress, stress, stress. Men jag får väl be mina änglar om hjälp :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0