22/9 - Such a day


Tja, vad skall man säga? Humöret mitt går som en berg-och-dalbana. Hela tiden. Det går inte ha någonstans mitt i mellan. Antingen eller. Ja, och det jag ville säga var att idag finns inte känslan utav obehag eller deperitioner, utan jag mår som en sol fast en aning stressad. Men i jämförelsevis mot mina deppdagar så är det fin fint! J




Jag var med Emma i förmiddags J Hon sov över här igår. Hon och jag var fett skrämda utav den där hemska filmen Saw. HUUU. Se aldrig aldrig aldrig den..! Vi var tvungna att prata en timme igår om konstiga drömmar för att lugna ner oss och tillslut föll vi i sömn.
Och som tur är blev det inga mordiska drömmar. Kommer faktiskt inte ihåg vad jag drömde, men det var säkert en fin dröm om my own Simon J


Och vet ni vad! Nu har jag fått värsta impulsen och satt igång med att spackla och ha mig med mitt rum! Jag kände mig så otroligt självständig när jag bar ut alla mina möbler alldeles själv! Fast man äger ju inte precis några mans-muskler, men det gick la vägen!

Och jissus, vad tiden går! har så mycket mer att göra.. My god.. Aja, får la ta och kila iväg och fortsätta mitt spacklande och slipande! Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0