22/9 - Harmoni


Nu sitter jag här igen.. Av allt slit är jag väl ändå värd denna stund framför datorn? Jo det tycker jag nog : )
Jag har spacklat hela mitt rum idag! Och nu har jag till och med hunnit målat en vägg. Jag är så stolt : ) Hoppas verkligen att det blir fint också.. Men jaja det blir kul när allt är klart :P Och när jag börjar tappa känseln, så jag slipper känna av krampen i min arm.





Åh imorgon kommer tjejerna hit, då vi skall kika på film : ) En liten filmkväll med mysiga ljus i höstmörkret och för att inte glömma, stora fluffiga kuddar och goa filtar. Härliga tider vi har framför oss nu! Vi har massor att se fram emot som till exempel:

Avstressings-helgen - sker nästa helg nere på sudret (vilket innebär landet). Vi kommer att få andas frisk luft och en och en annan doft från kossorna : ) Längtar som tusan. Bara vi i en röd, mysig lant-stuga. Tanken på att få strosa omkring i världens fulaste MEN mysigaste kläder och gummistövlar gör en tokig! Så himla härlig är den idén! Och all äventyr som vi kommer att få vara med om.. Åh, skogar, åkrar, kohagar.. Det är livet. Just nu skall vi knuffa undan stats bruden inom oss och ta fram den nya fräscha, självständiga lanttjejen! Efter den helgen kommer vi att vara som helt nya människor. Själarna är uppdaterade och hjärnan är redo för nya mattematiska problem.

image13image14


Kommentarer
Postat av: ragnhild

lorren <3 ragnhild <3 emma <3 anna <3 fanny <3 jorunn

2007-09-23 @ 14:34:14
Postat av: den lillaste av oss....

yeay för avstressning och harmoni. Kan behövas.- "stressig person"

2007-09-23 @ 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0