21/9 - Höst höst höst. vad annars?

Usch och fy vad jag är dålig nu för tiden att skriva blogg. Jag har egentligen massor med tid, så, ta dig tid människa!




Jo, hösten har inte sprungit någonstans sen sist. Har egentligen inte ändrat uppfattning om hösten, men idag, den är hemsk! Så grå, gråare än vad den brukar. Mörk. Fult mörk helt enkelt. Jag ser tyvärr inget mysigt med denna enormt kyliga dag! Det känns faktiskt ganska deprimerande att titta ut på dom där stora bruna vattenpölarna..
 
Men annars, sinnet mår bra. Jag mår bra. Tankarna flyger inte iväg mot något mörkt, utan dom håller sig här i den ljusa vardagen! Oftast.. (Om man räknar bort dagens påverkning utav det trissta vädret) 

Men oj, nu måste jag kila ut och räfsa (stavas det så?) upp alla äpplen! När man tänker på det så låter det ganska mysigt.. (: Men aja, jag fortsätter min lilla blogg senare! hejjs!

Nu är man tillbaka, med frisk luft i lungorna. Vilket lyft!

Snart kommer Ragge, Jorunn och Emma hit och så skall vi se på film :) Riktigt mysigt med ljus och grejjer. Vi skall se på Saw, jag hoppas verkligfen att jag inte skriker mig hes.. Den är så himmla äcklig! Huu.. får rysningar i hela kroppen..

Tidigare idag så har jag haft Simon här. Han sov över hos mig i nättras och jag skulle därför skjutsa upp honom tidigt upp till bussen. Det var lite knep och knåp med den jädrans moppen.. Suck.. Så vi var med om en och en annan "nära döden upplevelse".. Med motorstopp i korsningar och med farande lastbilar inblandade.
 Men annars igår hade vi jätte mysigt. Vi var ute och gick, såg på idol och mycket annat ;)
Jag saknar honom redan. Att jag så fort vänjer mig vid att han finns här med sitt gulliga leende.. Åh, ni anar inte hur mycket jag tycker om den pojken. Det går knappt att förstå hur man kan vara så underbar som han är. Han bär den där glada personligheten som man bara inte kan hata. Hans roliga skämt och kommentarer. Hans skratt. Och hans ansiktsuttryck. Ögonen. Gud va jag älskar dina ögon, Simon!

Åh lyckliga jag har en full späckad helg framför mig. Ju mer saker man gör utav sitt liv, ju lyckligare blir man.



Nej usch vad dålig den här bloggen blev, har ingenting att skriva, ingen lust egentligen. Men men, you just got to live with it! : D Så jag sätter punkt här      .

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0