7/10 - I denna ljuva hösttid .

I denna ljuva hösttid... Träden skiftar färger som aldrig förr. Men trots alla varma ljuvliga färger så når dom inte mig. Den värmen kommer inte fram och sveper om mig. Jag sitter här i mitt höstgråa mörker och önskar att jag såg dagen från en annan vinkel.

Var glad.

Var lycklig, du har alla skäl i världen.

Gör något åt dit liv människa !

Funkar det att intala sig dessa ord om och om igen, tills dom sätter sig?  


Sommarstad..


Moa, jag saknar dig något så otroligt mycket.. Hoppas tiden går fort, fortare. Längtar tills november.. <3  M & M & L & A


Skall höra om tjejerna kan träffa mig idag och pigga upp oss lite.,.


Men jag skriver mera ikväll, så kom tillbaka då! Jag kan ju inte bara lämna min blogg i mörker.


hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Moa Frosth

ÅÅ saknar dej oxå <3 längtar oxå tills november.. Vill att tiden ska gå fort.. vill åka och pröva hästen som finns på gotland den var typ as fin ju! <3

2007-10-07 @ 10:33:58
URL: http://Frozzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0