7/10 - <3


image21





Jag mår så bra. Jag känner mig så otroligt lycklig, fast jag sitter här i min tysta ensamhet, så kan jag ändå finna den där lustfyllda känslan. Allt är bra. Så bra.




Denna söndag har varit riktigt härlig. Jag själv är jätteförvånad, söndagar, alltså dom är inte roliga någonstans. Dom är veckans gråaste dag. Man har offtast ingenting att göra, eftersom man inte orkar. Men sen så brukar man ju vara jättetvungen att plugga till något förbaskat prov eller nått..

Men idag.. Var det helt inte så! Tack för denna dag syster <3 Du gör mig så glad, vet du det? Vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig. Om du inte fanns, så hade jag nog inte varit så som jag är. Åh, vad du betyder mycket för mig!

Men min och Alex dag har i alla fall sett ut som så här att vi först och främst har lekt ute med kameran :) Det var härligt, hela min deperition försvann och hela min själ blev avbelastad. GUD SÅ SKÖNT! Tack vare Alex :)
Sen gjorde vi kladdkaka, och det gjorde vi verkligen med stil, FLUMMIGT skall det va! Tack vare Alex :)
Sen fortsatte vi att se på Rocky filmerna sen igår, började med 3an idag då. Sen blir det resten av filmerna ikväll :) Jag är totalt inlove i Rocky Balboa <3<3 TACK ÄN EN GÅNG ALEX!!


och se där, det är Alex om har gjort min dag idag :) Ännu ett bevis på att jag inte hade klarat mig utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0