30/10 - Känsloparadis

Åker imorgon.. Det kommer bli så roligt! Längtar jätte mycket. Men det kommer samtidigt bli väldigt jobbigt.. Ja, ni förstår kanske att jag är överkänslig när det gäller plugg. Ja, ni känner väl till min stress och ångest vid det här laget. Och SIMON. SIMON. Kommer sakna honom ännu mera nu. Åh fy tusan, hur skall det här gå? Och Änna bänana skall inte med! Annis, det är meningen att du skall med på sånt här! <3


Fäller tårar varje dag. Men det är lättnad. En rensning i det tunga. Jag måste bara tacka min älskade mamma för att fått mig tänka, fått mig att göra det lättare för mig. Jag behöver någon som tar mig i kragen. Klarar inte av det själv just nu.. Så tack.. <3



<3

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0