28/10 - ....

Vad är det för jävla fel på mig egentligen? Varför kan jag inte vara en normalt lugn och sansad person?
Och när väl allt snurrar runt i mitt huvud som ett tjutande, irriterande alarm, så gör jag inte ett jävla skit åt det. Jag sitter som en jävla invalid. Finns det nån som kan ta mig i kragen, för det kan inte jag.

panik panik panik panik panik panik panik panik panik

Gaah, va jag blir trött på mig själv!! Jag hatar verkligen den här sidan av mig..

Åh.. det är så mycket jag borde göra nu.. Varför sitter jag här?! Se, det är mitt jävla problem.



Jag borde: Läsa på engelskan, plugga till Nk-provet, PLUGGA SK!!!!!!!, måla mitt rum, packa... FAN VA JAG ÄR IDIOTISK!!!

andas.....


Kommentarer
Postat av: annabananaaa

snälla du ring mig

2007-10-29 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0