26/10 - 4 dagen

Jag vill hem. Jo, jag vill faktiskt harifran. Ni har val hort om folk med hemlangtan?

Orkar faktiskt inte gora nagonting idag. Funderar pa om jag skall sitta har pa rummet och langta hem, men det ar ju bara patetiskt.




GAAAAAH


Lat mig sjunka genom jorden..

Varfor ar det hemskt att fa veta att man har gjort fel? varf;r kanner man sig sa liten? Man blir sa liten sa att man inte ens vagar saga forlat.. Har sitter man som en javla idiot och ser hur den personen man sarat gar tomhant harifran.. Utan ett ord som skulle kunna hela.. Fan... FORLAT!

Manniskan vill nog vara goda. Dom vill inte gora fel. Dom vill inte vara elaka egentligen..



Simon, saknar ihjal mig efter dig.. =,(  Usch, jag vill inte bort nasta vecka.. Jag vill bara vara med dig, alskling.. <3


Nu knackar dom pa dorren, maste rusa. Skall ta och saga det magiska ordet till fred och lycka.. </3

..forlat..




Kommentarer
Postat av: mammi

duktig flicka!

2007-12-17 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0