25/10 - 3 dagen, Driving away

Kan man do av saknaden av nagon?


Idag har vi varit och badat i ett aventyr-spa badhus. Det var harligt att simma lite. Och massage-basangerna, mmmm!
Sen var vi och bowlade, det var skoj det .

..

Men fan vad jag saknar Simon!

Det ar skont att fa sitta har om kvallarna och tanka..Medelmattligt. Just att fa slippa tanka for mycket. Jag ar ju valdigt bra pa det annars,. hemma.. Och har ar jag inte med om sa mycket, som jag behover tanka pa. kanner mig ganska hel och glad. Forutom tomrummet av saknaden efter Simon.


Kanns som att livet har tagit en paus ifran stressen. Antligen kanske jag kan fa borja om och gora saker battre. Skulle vara skont utan en hjarna som gar i spinn hela tiden. Slippa kanna att tiden ar ett helt klockslag fore. Hela varlden kanske saktar ner ett varv igen. Oh vad jag vill, vill, vill!


Oh gud va storigt att man inte kan skriva med (vad dom nu kallas) prickar over o och a!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0