24/10 - 2 dagen

Shoppat hela dagen.. Uus = REA <3 Me like !
Men jag har jatte ont i mina fotter.. Jatte skavsar.. Men jag gillar mina nya fina converse anda =)
Och shieet va pengarna forsvinner.. Fast det ar billigt..

ah asch va booh det ar att skriva blogg, nar man inte har ett skit att skriva om! Jag bara sitter har och skriver om min dag.... Buaa.

Jag saknar, konstigt nog, gotland. Eller.. Ni dar hemma saknar jag. <3 Och fan va dyrt det ar att skicka sms till er! Avliiiider! Och inte ar det heller nagon som sitter och laser mina javla bloggar.. Oh snalla, snalla kontakt..! Hm.. Finns det nagon chattsida tro..? Msn funkar ju sa illa har.. Fy och skam pa mig som inte overlever utan msn.. Skaaaamm!

Det basta ar att jag och Alex kan ga pa stan och sjunga hur mycket vi vill och hur hogt vi vill, utan att vi behover bry oss! YLA MOT KYRKAN, ALEX <3!! PRAAYY!!!!!!!! OH SING HALLELUJAH!!!!! <3

Alex Alex Alex Alex <3

Alexandra, Lorentina, Minea och bebisen

Kommentarer
Postat av: mammi

vilka barn man har...sööööööööta!!!

2007-12-17 @ 19:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0