23/10 - 1 dagen

SIMON SIMON SIMON SIMON SIMON
SIMON SIMON SIMON SIMON SIMON
SIMON SIMON SIMON SIMON SIMON
SIMON SIMON SIMON SIMON SIMON
SIMON SIMON SIMON SIMON SIMON
SIMON SIMON SIMON SIMON SIMON

jag kan inte sluta tanka pa dig.

SIMON SIMON SIMON SIMON SIMON
SIMON SIMON SIMON SIMON SIMON
SIMON SIMON SIMON SIMON SIMON
SIMON SIMON SIMON SIMON SIMON
SIMON SIMON SIMON SIMON SIMON
SIMON SIMON SIMON SIMON SIMON


Jag ar helt slut! Har varit i ett av de storsta shoppingcentrumena idag. Belv inte sa mycket kopt bara, utan det tar vi imorrn istallet pa ett annat stalle! Men det blev i alla fall ett par nya converse, en hangsel-kjol, en troja och en ny bh =)

Ja, vad hander mer da? Vi har precis varit och atit pa kina resturangen har nedanfor. Helt okej faktist. Jag och alex blev helt till oss nar vi fick syn pa ungdomar! =O hiiiii

Nej nu skall jag ta och se om jag kan plugga lite. Pusshej <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0