22/10 - Tallin!

Tjohej

Nu sitter jag har i Tallin! Det ar jatte mysigt har. Vi har varit ute och atit pa en jatte mysig resturang, skit charmig verkligen. Allting har ar valdigt charmigt.

jag och alex har da fatt ett eget hotellrum =) Med ett sitt-fonster! Alska det =)

Imorrn blir det aventyr i alla shopping centrum. Det ar sa himla billigt, sa att man tror man ar i himlen! HALLELUJAH =) Sa jag sitter har med varldens shoppinglista tatt intill mig. Kan man bli lyckligare?!

Mer planer for veckan ar val att ga pa spa, annu mera shopping, sen nagon tripp till ett aktivitetscentrumk eller natt liknande.

men aja, nu skall jag ta och ta en dusch i varat fina badrum! Pusshejs!! <3

Kyssar i massor till dig Simon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0