18/10 - Livet- älskar, älskar inte, älskar

Dagen.. Har varit upp och ner, men den avslutar med glatt humör utan besvärligheter. Så skönt. Har längtat efter att verkligen sitta här utan ångest.

Simon. Kan inte låta bli att tänka på dig. Du finns i mitt huvud hela tiden. Jag är så glad för det. Du är ju solstrålen i mitt liv. Längtar tills i morgon. Bara du och jag. Jag har kommit på att du är mitt lilla "ochrasy", den världen jag flyr till när det är som jobbigast. Jag kan koppla bort allting när du är i min närhet. Livet blir som en dans på rosor med dig. Du gör mig så lycklig, vet du det?


I morrn skall jag fika med mina flickor. Det var så längesen.. Skall bli så härligt att få samlas igen. Vi har säkert massor att prata om. Åh, om ni bara anar hur mycket jag har saknat er. Det har varit så mycket nu på den senaste tiden. Men vi skall ta igen det. Lova mig det. Jag behöver er energi. Jag behöver vår glädje. Vi skall ta och sprida glädje i höstmörkret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0