17/10 - rödögd


Stressen, ångesten.. Allting bara kommer som en bomb.. Jag klarar inte av det.
Jag sitter här som ett jävla chocktillstånd och kan bara inte sluta gråta.. Eller tårarna har äntligen tagit slut, men inombords.. Det fanns lixom ingen luft att andas..

Fyrkanten.. Följ kanten från övre vänster kant och vidare.. Räkna.. Andas in.. Andas ut..  
Tack, Ellinor själsfrände <3


Det gör så förbaskat ont just nu, i ögonen och i magen. Ragge, jag känner av den där klumpen i magen nu.. Frustrerande..

Skall nog se om jag kan få somna nu.. Måste upp tidigare imorrn så jag kan plugga.. Ja, jag vet.. jag borde ta det lugnt.. men vad har man för val?


Kommentarer
Postat av: joon

lilla lorr, du klarar nog av det tror jag =) Var stark! ;)

2007-10-18 @ 09:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0