24/11 - Memory

Simon har varit här i helgen :)


Jag har aldrig tråkigt med den pojken. Det är så härligt att umgås med honom. Jag tror att det inte finns någon underbarare person än honom.
Vad som än händer, kan vi skratta åt det. Jag älskar verkligen det som vi har, ärligheten, tilliten och förmågan att vara lyckliga.

Varje gång jag träffar dig, lagras det allt fler minnen med dig. För att varje minut med dig betyder något för mig. <3


Jag älskar dig, Simon




Om en månad är det julafton :) :) Jag längtar hur mycket som helst till julkänslan. En tid som bara har tagit med de sköna känslorna. Det är som att julen skonar en från det onda. Julen stänger dörren om oss och låter allt det andra stängas ute i kylan ett tag. Bort med deperationen, sorgen och ångern..
Åh vad jag längtar..

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0