Take me to the edge of the stars and then back again

Jag langtar hela tiden efter det som finns framfor mig. Jag langtar efter Gotland. Jag langtar redan tills nasta gang jag kommer till min alskling. Jag langtar till Mallis och jag langtar efter att fa halla om mina sma systrar igen. Jag langtar efter kyssen och kramen som vantar mig klockan 3 idag. Jag langtar efter te-kvallar med mina tjejer. Jag langtar efter att komma till mitt mal, komma fram till hòsten som skall ge oss ro och stabilitet. Jag langtar tills jag kan ta mig dit jag vill. Jag langtar tills jag ar redo att ta farval och att mina egna vingar kan ta mig frammat i livet. Jag langtar tills jag verkligen ar vuxen och har modet att saga farval till det vanliga och forma mig ett eget liv.

And I need you now tonight,
And I need you more than ever,
And if you only hold me tight
We'll be holding on forever,
And we'll only be making it right,
'Cause we'll never be wrong...
Together we can take it to the end of the line
Forever's gonna to start tonight


It's all we ever wanted
And all we'll ever need
And it's slipping through our fingers
Faster than the speed of night


Kommentarer
Postat av: emma

jag längtar också efter te-kvällar!

2011-03-08 @ 20:21:50
Postat av: Victoria Jonsson

sötnos då, mammas lilla kicka är så stor så stor.. men jag kan förstå hur du tänker!

ungefär så det känns för en förälder i samma sits, att släppa taget, sakta sakta o se sin dotter klara sig alldeles utmärkt utan sin curlande mamma ;)Det kommer, var bara lugn, puss o kram, mammi loves U <3

2011-03-08 @ 21:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0