10/3 - May it be

Nar jag kommer hem ska jag ha ett maraton med Sagan om ringen-filmerna, vare sig jag blir sjalv eller inte. Jag ska kopa en megastor pase med svenskt godis och ata det som om jag inte gjort det pa manader (vilket jag heller inte har gjort). Nàja, mina tander ar glada i alla fall.

Snart ska vi aka och jobba i vingardarna. Efter det ska jag komma hem och pussa pa min killevan resten av kvallen. ♥

May it be an evening star
Shines down upon you
May it be when darkness fall
Your heart will be true
You walk a lonley road
Oh, how far you are from home

Darkness has come
Believe and you'll find your way
Darkness has fallen
A promise lives within you now



Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill va med på sagan om ringen maraton! :D

2011-03-10 @ 16:44:12
Postat av: Lorren

JAA :D :D Da ar vi tva stycken!

2011-03-11 @ 16:53:02
Postat av: frida

kom förbi mig i aprillllllll!!!

2011-03-15 @ 09:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0