29/1 - vaffanculo porca puttana.......

ILSKA.

For forsta gangen forstar jag att det faktiskt finns nagot jag hatar. Och da menar jag verkligen det jag sager. Jag hatar de sjalviska manniskorna som inte inser vad som ar okej att gora och inte. De fucking manniskorna som har mage att bryta sig in och forstora nagot som inte ar deras. Jag kan inte forsta hur i helvete de tanker, och hur i helvete kan de sedan fa mod att TILL OCH MED gora det. Jag kan inte forsta hur en fucking brud bara vagar lagga sig i vart forhallande med hennes sjalviska helvetes planer och sedan tycka att det ar okej att gora det. Hon tror att hon kan komma och gora nagot sa javla sjalviskt och visa absolut noll respekt till en annan manniska. Mig.

 Ja, jag hatar.

Kommentarer
Postat av: Adine

gumman, vad har hänt? <3

2011-01-29 @ 23:25:17
Postat av: "syster" DELLA

Duu... vännen, huu... Jag vet vad det är för människor..jag har vart med om liknande. Tyvärr!! MEN du, när du ser mig online så tar vi och pratar lite ok!!! POK

2011-01-30 @ 10:51:30
Postat av: Victoria Jonsson

men älskling då... hon kan försöka, men om ni har det "där lilla extra" som jag tror att ni har, så klarar ni det oavsett! Låt inte hennes dåliga "manners" förstöra det fina ni har! det är inte förrän ni "tillåter" det komma emellan er som det faktiskt förstör, tänk på det! Vad hon än gör o säger är det hon som förlorat.. För NI har ju redan vunnit varandras kärlek.... <3<3 My LOVE to U // Mammi

2011-01-30 @ 11:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0