29/1 - pump it up

Tiden gar sa fort har. Januari ar snart forbi och da blir det februari. IGEN. Om sex dagar fyller jag 20 ar. Kanns konstigt att inte fira den hemma med min familj och mina kompisar. Men jag och ganget har hittar pa natt skoj! Men herregud. Jag har snart existerat i 20 ar. Kanns sjukt skumt. 

Idag ska vi boka biljetterna till Amsterdam! Vi blir 10 stycken, om jag minns ratt. Idag har jag kollat upp allt man kan se och gora dar. Har letat upp adresserna till alla coola jazz och swing clubbarna och hittat massor av mysiga caféer! Jag ar taggad!! 

Idag ska jag och Ale till stan. Vi ska ga till tatueringsstudion och se om vi kan fa en tid pa alla hjartans dag. Men vad det blir far ni se! Eller kanske inte, for jag har ju ingen kamera!!!! (jag ar fortfarande sjukt ledsen)  

Kommentarer
Postat av: Victoria Jonsson

20 år sedan jag gick med en stor mage...en mage som innehöll vår kärlek - DU -

första gången jag såg på dig var magisk, att tänka att vi faktiskt gjort dig, en mix av mig själv o Klas- mannen i mitt liv, paketerat i ett helt underbart litet paket på 3 kg, ett paket som var vår dotter!! Wow vilken grej :)

Allting var nytt, jag visste egentligen inte mkt om något då, var bara precis fyllda 21 själv.. Men jag Visste att jag ÄLSKADE DIG från första stund, OCH det kan aldrig någon ta ifrån mig, puss på dig mitt <3



oj va djupt det blev, hehe, nåja, ville bara säga att jag hoppas att du får en underbar 20 årsdag på alla sätt. Att sedan komma iväg till Amsterdam i mars låter ju som en dröm :)

Har inte Ale någon kamera? o har du kollat på pantbanker, finns det någon sådan i närheten? Annars är det väl en av de saker du faktiskt ska satsa dina surt förvärvade fondpengar på, att köpa ett nytt objektiv!

kramiz / mammi

2011-01-30 @ 11:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0