24/1 - italien

Det har gatt 2 manader sedan sist jag skrev har. Det har hant sa mycket, men har inte agt lusten att skriva av mig har.

Men nu ar jag tillbaka i Italien! Jag gar i tva olika skolor och blir bara battre och battre pa italienska. Jag bor inte langre i Frugarolo, utan nu bor jag med Alessio i Ricaldone. Livet rullar pa och det kanns bra! Nu kanner jag til kanslan att vara arbetslos. Inte speciellt kul. Men jag hjalper ale's foraldrar i vingardarna iaf!

3 saker som har hant som jag hellre hade varit utan:
- min mobil fick spel och gar inte att anvanda langre.
- allt pa min externa harddisk ar borta, vilket innebar flera tusentals bilder, musik och filmer/serier. KUL.
- Mitt kameraobjektiv ar sonder.

Vad ska handa harnast? Att min ipod ballar ur, att min dator gar sonder? PEPPAR PEPPAR TA I TRA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0