20/10 - just like a dream

Min dag började med dans. Åh jag älskar den kursen, det är såå kul! Efter det har jag lekt med Giulio och nu sitter jag här och pustar jag ut.. Jag är så otroligt trött, men snart är det middag och jag hoppas på att kunna återhämta mina krafter! Senare ikväll ska jag träffa Monica och vi ska bege oss ut på en kvällpromenad och snacka om allt som har hänt på sistone. Det var ett tag sen sist! Vi har båda varit upptagna med våra pojkar. Så det blir en bra dag det här!

På fredag drar jag till Alessio och stannar där tills söndag. Fredagen kanske ska tillbringas på Bellavita. Jag, Alessio och några andra är sugna för att surfa, sjuuuuukt kul! Så jag hoppas det blir av, annars blir det någon annan helg. På lördagskvällen blir det dans dans dans med tjejerna på Luna Rossa! Får se om de andra i ricaldone-gänget hänger på. På söndag har jag och Alessio en plan att åka till Genova, en stad vid kusten. Jag tror det blir mysigt :)<3
En dag i parken med Giulio

Och nästa vecka kommer ADINE!!! <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: moster

Guuud vilka underbara dagar du har. Riktigt kul å få ta del av dina dagar..även om de är bara läsnärvaro så är de så underbart ;) Love, kiss and hugz 2 U!!

2010-10-20 @ 18:51:12
Postat av: Anonym

Wow vilken trevlig blogg du har!! Snygga bilder och bra text, keep it Up!



/Krister

2010-10-25 @ 21:09:13
Postat av: Krister Toften

Wow vilen trevlig blogg du har Lorentina!!! Snygga bilder och bra text, ska bli kul att följa. Nu ska jag bege mig till bolaget och köpa lite shysst italienskt vin, man blir ju inspirerad :-)



/Krister

2010-10-25 @ 21:12:01
Postat av: Anonym

Wow vilen trevlig blogg du har Lorentina!!! Snygga bilder och bra text, ska bli kul att följa. Nu ska jag bege mig till bolaget och köpa lite shysst italienskt vin, man blir ju inspirerad :-)



/Krister

2010-10-25 @ 21:15:08
Postat av: Anonym

Wow vilen trevlig blogg du har Lorentina!!! Snygga bilder och bra text, ska bli kul att följa. Nu ska jag bege mig till bolaget och köpa lite shysst italienskt vin, man blir ju inspirerad :-)



/Krister

2010-10-25 @ 21:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0