29/10 - leendet finns här

Varje kväll sitter jag på min balkong. Jag tittar på stjärnorna och låter mitt humör zappa fram musiken på min ipod. Vissa kvällar är saknaden större än min tillvaro här. Men andra kvällar som denna sitter jag och njuter av livet i Italien. Jag har ett sånt stort leende på mina läppar och jag sjunger med i de glada sångerna. Jag ler åt hur mycket jag trivs med min familj, hur mycket jag gillar barnen. Jag ler åt alla kompisar jag har hittat här och jag ler åt Alessio som får livet här på en helt annan nivå, en helt ny vy. Alla möjligheter som finns här framför mig, det är så mycket det här livet här har gett mig, så mycket jag fortfarande kan göra. Jag är glad och jag ler, jag bara ler!

Kommentarer
Postat av: Victoria

ännu en vacker bild! se till att hitta en utställning du kan vara med på!! :)

2010-10-30 @ 00:00:52
URL: http://lorentinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0