9/11 - en längtan

Foto: Alexandra
Idag fick jag mail av min syster med flera underbara bilder. Nu känner jag mig lite uppdaterad i alla fall på vad som sker där hemma, hur barnen har förändrats. Jag skypade med familjen idag också, helt underbart! Men det verkar som att jag börjar böla varje gång jag skypar med dem, särskilt när jag får se barnen.. De visade sina teckningar, dock kunde jag bara se Minéas. Och åhh, så fint, så annorlunda. Jag längtar tills jag får ha dem båda i mina armar igen. Jag längtar efter att få sitta med alex och prata om allt och ingenting. Jag längtar efter att få skratta till pappas skämt och krama honom så där som får mig att må så bra. Jag längtar efter att få prata med mamma och ligga i hennes famn.
Men det är inte så långt kvar nu.. <3

Kommentarer
Postat av: alex

vi längtar efter dig också <3

2010-11-10 @ 10:00:45
Postat av: victoria

som sagt...mycket längtar vi..<3 puss o kram / mammi

2010-11-10 @ 10:45:09
URL: http://lorentinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0