8/11 - glory

Risin' up, straight to the top
Had the guts, got the glory
Went the distance, now I'm not gonna stop
Just a man and his will to survive
Nu ska jag se Rocky Balboa på italienska. Åh, jag saknar tiden då jag satt hemma i soffan och kollade på alla Rocky-filmerna. Åhhhh, jag vill ha min spinningcykel.. Meeen åhh, jag vill mest av allt ha svenskt godis!! Snälla mamma, skicka med godis till mig vid nästa brev!!
Imorgon blir det skola, kul! Hoppas bara att skolan inte är stängd denna gång också. Å imorgon får jag kanske träffa Alessio också :) Hoppas det blir en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Victoria "Mammi" Jonsson

mmmm.. marabou... har nog ett par rutor kvar...;) men de slinker INTE med i nåt brev, nån hållhake måste vi ju ha på dig så att vi kan vara säkra på att få hem dig igen ;)puss <3 / mammi

p.s ni är fina du ;) o hoppas nu att filmen va så bra som du kom ihåg, trots att den va på Italian =)Det är ju trots allt "the Italion Stalion" den handlar om ;)

2010-11-08 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0