23/11 - sunny afternoon

Jag känner mig väldigt nöjd med min dag! Jag gick till skolan, trots att jag hade en enorm känsla av olust. Men tur var väl det att jag gick, för nu är jag några ord rikare. Tjoho! Men jag blev även rikare på leenden, det behövdes idag.
När jag kom hem tittade solen fram, vilket betyder att jag måste ta mig själv i kragen och bege mig ut på joggingtur. Efter 45 nöjda minuter kom jag hem, unnade mig en långdusch, lagade lunch för att sedan lägga mig tillrätta i sängen för att umgås med Sex and the city i några timmar. Vilken härlig dag!
Klockan 19 börjar jag jobba och ska umgås med barnen tills de ska sova. Vi lär väl spela lite Wii och kanske hinna med en film. HOW LOVELY.
Giulio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0