16/11 - vänskaperna

Alla dessa dagar utan uppdatering.. Jag har inte ägt den lusten, att skriva, här. Vad fanns att säga? inte mycket. Känner att jag inte har haft så mycket att ge, bara haft behovet att ta in. Därför har jag tillbringat den större delen av min fritid läsandes under mitt varma duntäcke. Denna fantastiska fridtidsvän heter Simon och ekarna. Och denna vän förstår mig precis. Den lyckas sätta ord på precis det som sker i mig, mitt tankesätt, mina funderingar. Tack vare författarens ord kan jag sätta ord och förståelse på hur jag fungerar. Det är en enkel bok, men samtidigt mycket komplicerad och inåtgående.

Eftersom min externa hårddisk är kvarglömd hos Alessio, så kan jag inte lägga upp några bilder. Så jag kan tyvärr inte lyfta upp detta dryga inlägg med någon bild. Men nu ska jag lägga min bok på hyllan för en stund, för att tillbringa en tid med min livs levande vän Frida på skype.

Kommentarer
Postat av: victoria

IBLAND ÄR DET INTE ENKELT... Så det är tur att du har riktiga vänner oxå ;) puss mitt <3

2010-11-17 @ 16:21:10
URL: http://lorentinaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Hihi du är mysig, förlåt att jag lämnade dig^^

2010-11-17 @ 17:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0