22/11 - min helg

Idag har vi bokat Alessios resa med mig till Sverige den 14e!!! TOTALLY AWESOME :D
I fredags fick jag sluta tidigare, så jag tåg nästa tåg och mötte upp Ale klockan 18. Kvällen spenderades hemma hos honom med film. Vi såg Gamer, en sjukt värd film. På lördagen gick ale som vanligt till skolan medan jag var kvar hemma med hans kära syster och mamma. På kvällen var vi bjudna på middag hos min familj här och det var jättemysigt. Massor av god mat och gott sällskap! Senare begav vi oss till ett helt grymt dansställe med nästan hela gänget, och fiiii fan vad kul det var!! Nästa dag och planeringen innehöll: fotbollsmatch, gå på marknaden i stan, träffa acqui-gänget, åka hem se film och sedan åka hem till Nicholas där vi åt middag och umgicks med ett härligt gäng. VÄRD KVÄLL. VÄRD HELG.

Kommentarer
Postat av: Victoria "Mammi" Jonsson

Wow, låter som en fullspäckad helg på alla sätt!! Kul att du har haft det så bra =)

o va kul att Alessio följer med dig hem, WE LIKE!!

ska bli såå skönt o få hem dig en sväng, om än bara för några veckor! pussen o kramen / mammi <3

2010-11-22 @ 14:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0